Sabtu, 23 Disember 2017

PEMBEKAL DAN PEMBORONG LOKCING @ SATAY IKAN @ SATE IKAN DARI PANTAI TIMUR

Bercerita mengenai product daripada Pantai Timur, 
Sememangnya tidak asing lagi banyak yang mengamit pemerhatian ramai khas para PENIAGA. Ramai mula mencuba untuk memasarkan product tersebut serta mengintai peluang yang boleh dalam membina sebuah perniagaan. Ada juga yang bertanya dengan saya bagaimana cara menjualnya.

Ok sekarang saya tidak bercerita bagaimana untuk berniaga dengan satay ikan @ Lokching ini, Tapi saya ingin bercerita bagaimana untuk menyakinkan bahawa product tersebut sedap untuk dimakan dan boleh menarik orang bukan dari pantai timur untuk mencubanya,,

APA KATA >> TENGOK GAMBAR INI


Bila orang Mengidam mencari Satay Ikan ...



oklah untuk lebih lanjut boleh terjah saya 
call/sms/waspp

 014-9114948 / 017-7991994

edaran : MFI frozen food 
jom follow page kami ya

Alhamdulillah maksud ini tahun ke5 saya menjadi pembekal dan pemborong produk daripada pantai timur 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BEKAL ANAK KE SEKOLAH MINI BURGER BOLEH BANTU PARA IBU??

“TAK TAHU NAK PREPARE APA UNTUK SARAPAN PAGI ANAK ANDA??? NAK YANG SUPERSEDAP DAN MUDAH PENYEDIAAN. JOM KAMI BANTU ANDA.... ✅ Inginkan idea ...