Rabu, 16 September 2015

Kuasa Memberi #Crewsehatisejiwa

Kuasa memberi tidak semestinya dengan nilai wang ringgit, Tapi hanya nilai yang sedikit ianya dapat menghasilkan sesuatu yang berharga buat diri.
Bak kata sifu " Semakin banyak kita memberi semakin banyak pintu rezeki yang akan datang kepada kita " Tanpa kira masa dan waktunya.

alhamdulillah dalam membina kejayaan dalam kehidupan pelbagai cabaran yang kita akan tempuhi baik ianya berat atau ringan...apa yang pening kita redha akan ketentuannya..

Pengalaman menyemai bakti kepada tok guru D.Azizan Osman bersama team Richwork memang sukar dilupakan sampai bila-bila. Suka duka gelak ketawa buat kami akan tersenyum gembira dengan sendirinya.. bila ingat saat indah ini..

Paling saat yang tak boleh dilupakan adalah saat kenang jasa ibu dan ayah..apa yg kita boleh bagi kepada mereka...Allah saat tu memang tak akan boleh dilupakan mana taknya saya dok bagi tisu kepada perserta tapi saya yang dok habiskan...tisunya... alahi lawak betul faiziah ini..

oklah nak kasi share gelagat #crewsehatisejiwa... Berlangsung pd 10 sept - 13 sept 2013 di PGRM Cheras Kuala Lumpur..

follow fb #Iejafaiziah
page #satekebabakmalkulaijohor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BEKAL ANAK KE SEKOLAH MINI BURGER BOLEH BANTU PARA IBU??

“TAK TAHU NAK PREPARE APA UNTUK SARAPAN PAGI ANAK ANDA??? NAK YANG SUPERSEDAP DAN MUDAH PENYEDIAAN. JOM KAMI BANTU ANDA.... ✅ Inginkan idea ...