Khamis, 12 November 2015

Coretan Cinta Nikmat Mudahnya Berniaga

Salam Bahagia dan Manisnya sebuah kehidupan, 
Rasa nikmat hanya ALLAH saja yang beri kepada hambanya. Tak semua akan rasa bahagia jika tiada rasa Nikmat BERSYUKUR dalam melakukan pelbagai benda dalam Nikmat KEHIDUPAN.
Alhamdulillah sudah lebih setahun melangkah dalam dunia perniagaan pelbagai onak duri serta ranjau dalam dunia perniagaan aku tempuhi dengan penuh kesabaran.
INIlah Nikmat yang hadir dari ALLAH kepada hambanya. Aku terima dengan penuh lapang dada. Bukan MUDAH untuk melakukan jika TIdak BERGURU, BERILMU, serta sentiasa mahu upgrade diri dari biasa-biasa kepada LUAR BIASA.
Bermula dengan yang kecil sekarang alhamdulillah perniagaan semakin berkembang. Bukan mudah melangkah jika tiada ada pengorbanan masa dan juga tenaga. Ramai yang tanya bagaimana kami bermula, Bagaimana kami melangkah untuk terus berjaya.
inilah hasilnya benda yang kami nampak kecil ianya adalah market value kepada syarikat kami. Jika anda berminat untuk sertai rangkaian perniagaan kami boleh aje.

************************************************************************
Hubungi kami :-
#cawanganKulai 014-9114948 / 017-7991994
#cawanganTerengganu 0199812090

page kami #chefskitchen / #kambingperapterengganu / #satekebabakmalkulai



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BEKAL ANAK KE SEKOLAH MINI BURGER BOLEH BANTU PARA IBU??

“TAK TAHU NAK PREPARE APA UNTUK SARAPAN PAGI ANAK ANDA??? NAK YANG SUPERSEDAP DAN MUDAH PENYEDIAAN. JOM KAMI BANTU ANDA.... ✅ Inginkan idea ...