Rabu, 13 Ogos 2014

Rindu awak 200% Novel HOT!!!

Rindu awak 200% a.k.a Aksia TV3

Sejak 2minggu TV3 slot 7pm sibuk tayangkan cerita berdasarkan Novel dari alaf21. Mula-mula buat-buat sahaja je tak adalah nak pandang sangat tapi last Week lepak dengan adik serta sepupu sepapat diorang sibuk dok cerita and last I pun turut serta teruja menontonnya sampai sanggup singgah beberapa buah kedai buku dok cari Novel tersebut. Malangnya novel tersebut slot-out juga sedih je muka tu...

Nak dipendekkan cerita sebenarnya semalam tak dapat nak menonton sebab meniaga so istilah a.k.a miss storylh.
Masa sedang update blog dapatlh call daripada kedai buku kt aeon. Sebab nak info Novel yang saya cari dah sampai.

Kepada siapa yang nak tahu 

SINOPSIS NOVEL RINDU AWAK 200%

Zill Faezrul Iqbal - Jiwa Armel Aisya jadi nanar apabila teringat nama ini. Bersifat tenang tapi bermulut celopar sungguh menjengkelkan hati Armel Aisya. Tapi, dia tak boleh banyak bunyi. Dia sendiri yang memilih lelaki itu untuk menjadi suaminya. 

Ibarat minyak dengan air, mereka tak boleh bersatu. Akibatnya rumah tangga mereka tidak pernah aman! Penyudahnya Armel ke utara, Faezrul ke selatan. Namun, semakin Faezrul tidak peduli, semakin sakit hati Armel. 

Misteri Faezrul yang kejap hilang kejap ada di rumah, menimbulkan tanda tanya di kepala Armel. Mustahil seorang lelaki kampung yang bekerja sebagai juruteknik mampu memiliki kereta Range Rover Evoque! 

Siapa lelaki ini? Mungkinkah dia suku sakat Jula Juli Bintang Tujuh?
 
harga novel murah gila hanya RM 17.25 sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BEKAL ANAK KE SEKOLAH MINI BURGER BOLEH BANTU PARA IBU??

“TAK TAHU NAK PREPARE APA UNTUK SARAPAN PAGI ANAK ANDA??? NAK YANG SUPERSEDAP DAN MUDAH PENYEDIAAN. JOM KAMI BANTU ANDA.... ✅ Inginkan idea ...